فروش کتاب های آموزشی

فروش کتاب های آموزشی

فروش کتاب های آموزشی

فروش کتاب های آموزشی

فروش کتاب های آموزشی

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آلت بزرگ و کلفت نمادی از جذابیت مردانه است. بسیاری از آقایان از شکل و اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند. در واقع سه چهارم مردان تمایل به داشتن آلتی بزرگ‌تر و کلفت کردن آلت تناسلی دارند. اگر فکر می‌کنید آلت تان کوچک است و در عین حال تمایلی به انجام جراحی ندارید، متخصصین ما روش غیرتهاجمی جدیدی را برای داشتن آلتی بزرگ و قطور به شما پیشنهاد می‌دهند. روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان با به روز ترین متدهای دنیا پکیج حجم دهنده آقایان

با روش های بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان با به روز ترین متدهای دنیا با ما همراه باشید.

 

روش‌های دائمی بزرگ کردن آلت تناسلی با متد روز دنیا

1.  جراحی

2.  غیر جراحی

یکی از روش های پرخطر  افزایش اندازه آلت تناسلی، روش جراحی است. این نوع جراحی ها در بسیاری موارد، دارای عوارض شدیدی بوده، که بیشتر پزشکان این روش را توصیه نمی کنند. در واقع این روش بیشتر برای افرادی استفاده می شود که دارای آسیب های شدیدی در ناحیه آلت تناسلی هستند یا نقص عضو دارند. جراحی با احتمال خطر همراه است و ممکن است کارایی نداشته باشد. پژوهش های موجود در مورد این تکنیک جراحی برای افزایش طول آلت تناسلی، حاوی نتایج ترکیبی در مورد ایمنی، اثربخشی و رضایت بیمار می باشند.

بر اساس آمار موجود در جامعه ما از هر ۴-۵ نفر یک نفر مبتلا به انزال زودرس واقعی هستند. عدم تعادل بین زن و مرد در رسیدن به اوج لذت جنسی یا ارگاسم به علت انزال زودرس و در نهایت نارضایتی شریک جنسی است.

زمان طبیعی یک مقاربت و انزال طبیعی چقدر است؟

در حالت نرمال زمان مقاربت از ۳ دقیقه تا ۱۰ دقیقه بین افراد از زمان دخول مرد متغیر است. به این فاصله زمانی انزال طبیعی گفته می شود. نکته بسیار مهم در اینجا همکاری زوجین در رسیدن به اوج لذت جنسی دوطرفه همزمان می باشد. مثلاً اگر در ۳ دقیقه دوطرف همزمان به اوج لذت جنسی برسند برای هر دوطرف لذت بخش بوده و خانم ناراضی نخواهد بود. در مثالی دیگر ممکن است زمان رسیدن به اوج لذت جنسی خانم با تأخیر باشد و یک مرد علیرغم انزال در زمان طبیعی (یعنی ۳-۱۰ دقیقه) موفق به ایجاد ارگاسم در زن نمی شود. که این مورد انزال زودرس نبوده و مشکل در طرف مقابل و خانم می باشد.

کتاب افزایش طول آلت تناسلی

روش های بالا طبیعی ترین و بی عارضه ترین راه برای افزایش سایز دستگاه تناسلی مردان (افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان و قد آن) و افزایش مدت رابطه است که بدون هیچ دارویی می تواند شما را با احتمال ۹۸ درصد به موفقیت برساند. روش های بالا سال هاست که در کشورهای اروپایی و آمریکایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای رسیدن به این امر مهم  به کمی صبر و حوصله نیاز دارید.

  • ۰۰/۰۷/۰۸
  • siamak nematzadeh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی